OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
Oferta
Wybierz podkategorię
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
MARKETING INTERNETOWY W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH RODO
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. I
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
JAK PROWADZIĆ REJESTR CZYNNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH?
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI ISO27001 KRI KRAJOWY REJESTR INTEROPERACYJNOŚCI
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W FIRMIE I URZĘDZIE
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - RODO
TESTY PODATNOŚCI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ FIRM I URZĘDÓW Servus Comp
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH FIRM I URZĘDÓW
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO DAL FIRM I URZĘDÓW
JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ I JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE?
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I KOMPETENTNA REALIZACJA REKLAMACJI W PLACÓWKACH BANKOWYCH
WARSZTATY PRZEPROWADZENIA OCENY SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA) W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Z ELEMENTAMI CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ZALECENIA W ZAKRESIE TWORZENIA I AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI ICT W ASPEKCIE WYTYCZNYCH KNF, EBA i DORA
ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
ROZSZERZENIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
REALIZACJA ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW IOD-a W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WARSZTATY Z ANALIZY WAGI INCYDENTÓW RODO W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU
PODSTAWOWE ZASADY POSTEPOWANIA W CELU REDUKCJI ZAGROŻEŃ I ICH POTENCJALNYCH SKUTKÓW
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI ICT: NOWA INSTRUKCJA I PROCEDURY ZGODNE Z DORA, WYTYCZNYMI EBA i RTS
WDROŻENIE ZMIAN W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI ZGODNIE Z DORA
BIA KROK PO KROKU – TWOJA ROLA W ODPORNOŚCI OPERACYJNEJ BANKU
ODPORNOŚĆ OPERACYJNA I DOSTOSOWANIE BANKU SPÓŁDZIELCZEGO DO ROZPORZĄDZENIA DORA
ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI BEZPIECZEŃSTWA POD KĄTEM ZŁOŚLIWEGO OPROGRAMOWANIA
- Nowy