OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
Oferta
Wybierz podkategorię
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
MARKETING INTERNETOWY W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH RODO
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
MARKETING SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE CZ. I
MARKETING SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE CZ. II
OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ BANKU - JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
CHMURA CENTRUM PRZETWARZANIA DANYCH W BANKU WYTYCZNE KNF
ZASADY PRZESTRZEGANIA CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
Bezpieczeństwo fizyczne infrastruktury informatycznej
JAK PROWADZIĆ REJESTR CZYNNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH?
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI ISO27001 KRI KRAJOWY REJESTR INTEROPERACYJNOŚCI
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W FIRMIE I URZĘDZIE
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - RODO
TESTY PODATNOŚCI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ FIRM I URZĘDÓW Servus Comp
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH FIRM I URZĘDÓW
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO DAL FIRM I URZĘDÓW
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
REJESTR CZYNNOŚCI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W BANKU SPÓŁDZIELCZYM – okiem audytora
JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ I JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE?
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?
ANALIZA RYZYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Z ELEMENTAMI ANALIZY W CHMURZE
KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH
ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIAGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU
Piątek: 09:00
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH DZIĘKI NARZĘDZIU FACEBOOK ADS
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
ANALIZA RYZYKA I OCENA SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA)
SCRUM - JAK ZWINNIE BUDOWAĆ WARTOŚĆ?
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Z ELEMENTAMI CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
OBOWIĄZEK PROWADZENIA DOKUMENTACJI IT W BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Bezpieczeństwo fizyczne i techniczne w Banku Społdzielczym
ZAGROŻENIA W ZAKRESIE RODO W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Bezpieczeństwo biznesowe w Banku w czasach pandemii - jak przetrwać i zachować ciągłość działania?
MONITOROWANIE ZASOBÓW IT W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
OBOWIĄZEK STOSOWANIA NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ROLA I OBOWIĄZKI IOD-a w BANKU SPÓŁDZIELCZYM
Analiza incydentów RODO w Banku Spółdzielczym
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
Wymagania UKNF dot. bezpieczeństwa stron internetowych i bankowości elektronicznej w BS
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH