ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIAGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU
Piątek: 09:00
ADRESACI
Inspektorzy Ochrony Danych w Banku oraz kandydaci na stanowisko IOD-a.
CEL SZKOLENIA
⦁ Analiza konieczności przeprowadzenia oceny skutków dla przetwarzania danych osobowych
⦁ Praktyczna wiedza z zakresu przeprowadzenia oceny skutków dla ochrony danych (DPIA)
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia każdy IOD zdobędzie praktyczną wiedzę z zakresu:
⦁ zasad klasyfikacji zasobów służących do przetwarzania danych osobowych,
⦁ stosowania podejścia opartego na ryzyku w stosunku do czynności przetwarzania danych osobowych,
⦁ dokumentowania przeprowadzanych czynności (zgodnie z zasadą rozliczalności),
⦁ szacowania ryzyka i przeprowadzania oceny skutków dla ochrony danych,
⦁ dowie się, które operacje przetwarzania wiążą się z wysokim ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych.
METODYKA
Szkolenie on-line – 2 sesje po 1,5 godz. z 15 min. przerwą
PLAN SZKOLENIA
1. Podstawy inwentaryzacji procesów przetwarzania
2. Czym jest ocena skutków dla ochrony danych (DPIA), co obejmuje?
3. Kiedy należy ją przeprowadzać?
4. Konsultacje z UODO, kiedy należy je przeprowadzać?
5. Rola Inspektora Ochrony Danych i pozostałych komórek organizacyjnych w ocenie skutków dla ochrony danych
6. Omówienie aktualnych wytycznych dotyczących prowadzenia DPIA
7. Przygotowanie oceny skutków dla ochrony danych dla wybranych procesów
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.