JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE?
CEL SZKOLENIA
Szkolenie ze skutecznego marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.
METODYKA
Webinar on-line - 1 sesja 1,5 godz.
PLAN SZKOLENIA - CZĘŚĆ I
1. Charakterystyka generacji Z / Y / X / Baby Boomer
· Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.
2. Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku w internecie
· Marketing tradycyjny
· Marketing internetowy
3. Strona WWW jako nowoczesne narzędzie komunikacji z klientem
Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny.
· Główne elementy strony internetowej
· Optymalizacja – Tagi nagłówka – Inne
· „Długi ogon” – Long tail
· Co to jest SEO?
· Optymalizacja SEO
· Co to jest SEM?
· Pozycjonowanie organiczne
Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.
· Cyberbezpieczeństwo www
Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną?
· Cyberbezpieczeństwo aplikacji internetowej
Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się ze szczegółami tematu.
- Kategoria
- Marketing