JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE?
JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ I JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
CEL SZKOLENIA
Strona internetowa dla biznesu, firm i urzędów to podstawowy komunikator do kontaktu z Klientem. Dobrze zaprojektowana i wykonana strona daje wiele korzyści. Dzięki sprawnej stronie internetowej można zaprezentować swoje produkty i usługi tak, aby zainteresować nimi potencjalnych Klientów. Strona powinna być przejrzysta, komunikatywna i zrozumiała, a jej treści konkretne i podane w formie poradnikowej. Strona internetowa ma być czytelna nie tylko dla Klientów, ale i dla robotów, które klasyfikują ją w wyszukiwarkach, odpowiednio windując w rankingach do góry lub spychając na dalsze pozycje. W czasie szkolenia przedstawimy cechy nowoczesnej strony internetowej oraz wskażemy typowe błędy.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na poniższe tematy:
- projektowanie stron
- zasady bezpieczeństwa
- aspekty techniczne przygotowania stron internetowych
- optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych – SEO
- użyteczność, funkcjonalność, design - elementy skutecznej strony internetowej
- potencjał marketingowy strony internetowej
- pozycjonowanie organiczne – jak przygotować stronę, aby się dobrze pozycjonowała
- analityka – co daje i jak ją wykorzystać w nadzorowaniu sprawności strony.
METODYKA
Webinar on-line - 1 sesja 1,5 godz.
PLAN SZKOLENIA
- Czy strona www jest potrzebna?
- Bezpieczeństwo
- SSL – HTTPS
- Złośliwe oprogramowanie
- back door w kodzie strony internetowej - Hosting
- Cena – NIE / Wartość - TAK
- Jakie cechy powinien posiadać nowoczesny hosting?
- Kopie bezpieczeństwa – backup
- Obsługa PHP
- Jak wybrać optymalny hosting?
- Parametry serwera
- Pomoc techniczna - Jakie technologie powinny być użyte w tworzeniu stron?
- Szablon
- Dedykowane oprogramowanie - UX
- Testy – „ciepłota” strony
- Redesign czy nowa strona internetowa?
- RWD
- SEO
- Znacznik tytułu
- Meta opis tag
- Tagi nagłówka
- Spójność słów kluczowych
- Ilość treści na stronie internetowej
- Atrybuty ALT obrazów
- Liczba linków zwrotnych
- URL – schemat budowy strony
- URL – czytelne dla Klientów i robotów
- Wydajność
- Odpowiedź serwera
- Czas wczytywania zawartości strony
- Skrypty stron
- Całkowity rozmiar strony
- Składowe rozmiaru strony
- Social Media
- Video na stronie
- Analityka
- CMS
- Grafika
- Zdjęcia
- Call To Action
- Ile i jakich fontów należy użyć w tworzeniu strony?
- Teksty. Zasady tworzenia poprawnego kontentu
- Aktualizacje
- Przedstaw się robotom
- Zapomnij o POP-UP
- Kod 404, 301 - Co to takiego?
- Dane kontaktowe
- Minimalizm
- Czy blog ma sens?
- Jak tworzyć tytuły, aby zachęcić Klientów do czytania wpisów na blogu?
- Formalności i prawo – RODO - COOKIES
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.
- Kategoria
- Marketing