PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I KOMPETENTNA REALIZACJA REKLAMACJI W PLACÓWKACH BANKOWYCH
Dla banków
Wybierz podkategorię
WARSZTATY PRZEPROWADZENIA OCENY SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA) W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Z ELEMENTAMI CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ZALECENIA W ZAKRESIE TWORZENIA I AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI ICT W ASPEKCIE WYTYCZNYCH KNF, EBA i DORA
ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
ROZSZERZENIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
REALIZACJA ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW IOD-a W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WARSZTATY Z ANALIZY WAGI INCYDENTÓW RODO W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU
PODSTAWOWE ZASADY POSTEPOWANIA W CELU REDUKCJI ZAGROŻEŃ I ICH POTENCJALNYCH SKUTKÓW
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI ICT: NOWA INSTRUKCJA I PROCEDURY ZGODNE Z DORA, WYTYCZNYMI EBA i RTS
WDROŻENIE ZMIAN W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI ZGODNIE Z DORA
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH RODO
MARKETING INTERNETOWY W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. I
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)