PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I KOMPETENTNA REALIZACJA REKLAMACJI W PLACÓWKACH BANKOWYCH
Dla banków
Wybierz podkategorię
WARSZTATY PRZEPROWADZENIA OCENY SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA) W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Z ELEMENTAMI CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ZALECENIA W ZAKRESIE TWORZENIA I AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI ICT W ASPEKCIE WYTYCZNYCH KNF, EBA i DORA
ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
ROZSZERZENIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
REALIZACJA ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW IOD-a W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WARSZTATY Z ANALIZY WAGI INCYDENTÓW RODO W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
BEZPIECZEŃSTWO NARZĘDZI INTERNETOWYCH BANKU, BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ W ODNIESIENIU DO ZALECEŃ UKNF
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU
ANALIZA RYZYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Z ELEMENTAMI ANALIZY W CHMURZE
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
MARKETING INTERNETOWY W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH RODO
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. I
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)