KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH

KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH

Cena 150,00 zł Netto

Wkrótce nowy termin szkolenia

Dodatkową informację na temat szkolenia można uzyskać:

    • pod nr tel.:  12 631 91 22, 608 407 668

    • pod adresem e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl

Wybierz interesującą Cię datę zajęć, dodaj zajęcia do koszyka i złóż zamówienie.
Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail otrzymasz link do uczestnictwa w zajęciach online! Nie musisz instalować żadnego oprogramowania. Wystarczy ekran i trochę miejsca :)

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie adresowane jest dla kadry menedżerskiej oraz pracowników działu sprzedaży, obsługi klienta i reklamacji, kasjerów, doradców klienta w placówkach bankowych, osób zainteresowanych budowaniem profesjonalnego wizerunku obsługi klienta w Banku. 

CEL SZKOLENIA

Umiejętność postępowania z reklamacjami to przede wszystkim proces zamiany negatywnych emocji na pozytywne, który może przynieść wiele korzyści dla Banku. Przygotujemy Państwa do poradzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami, trudnymi momentami  i pretensjami klientów, które mogą nie tylko wpłynąć na utratę klienta, ale również dobrego wizerunku Banku. Pokażemy standardy profesjonalnej obsługi klienta w procesie reklamacyjnym,  sposoby na sprawną identyfikację i zaspokajanie potrzeb klientów w placówce bankowej oraz najczęstsze błędy występujące podczas czynności reklamacyjnej.  

KORZYŚCI SZKOLENIA

Wzrost jakości obsługi Klientów w procesie reklamacyjnym  i wzmocnienie postawy pro-klienckiej. 

Zmniejszenie liczby reklamacji oraz trudnych sytuacji podczas obsługi klienta. 

Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji pracowników z Klientami.

Profesjonalne dostrojenie się do typu Klienta i reagowanie w trudnych sytuacjach.

Uzyskanie pożądanego wizerunku Banku.

METODYKA

Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z 30 min. przerwą

PLAN SZKOLENIA

1. Profesjonalny proces reklamacyjny w placówce bankowej

2. Wzorcowa procedura reagowania w trakcie przyjmowania skarg i reklamacji. 

3. Przekazywanie negatywnych informacji klientowi.

4. Jakich błędów należy unikać w trakcie rozmowy reklamacyjnej z klientem?

5. Reklamacja jako szansa nowych korzyści dla Banku.

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE

1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na  komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.

2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com 

3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.

4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.

5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.

6. Słuchawki lub głośniki powinny  być podłączone do komputera.

7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) 

8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.

Zgłoszenie przyjmowane są:

na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/  

wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl  

Pobierz formularz tutaj

Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy  zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl  na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.


Informacje praktyczne
Ekspert/trener
Anna Szczepanek
Kategoria
Sprzedaż