BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W BANKU
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest dla osób pracujących w banku na stanowiskach dysponencko- kasjerskich.
CEL SZKOLENIA
⦁ poznanie i przećwiczenie metod związanych z wychodzeniem z inicjatywą pro-sprzedażową na stanowiskach dysponencko-kasjerskich
⦁ omówienie i przećwiczenie standardów obsługi klienta na stanowiskach dysponencko- kasjerskich
⦁ poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
⦁ omówienie zasad profesjonalnej postawy pracownika Banku Spółdzielczego
KORZYŚCI SZKOLENIA
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym potrafi skutecznie zainicjować sprzedaż
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym potrafi rozpoznać potrzeby klienta
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym zna standardy profesjonalnej obsługi klienta
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym potrafi efektywnie nawiązywać kontakt z nowym klientem oraz utrzymywać budującą relację z obecnym
PLAN SZKOLENIA
1. Profesjonalna postawa pracownika Banku Spółdzielczego
⦁ Bank „spółdzielczy”, czyli…?
⦁ Na co zwraca uwagę klient w kontakcie z pracownikiem Banku?
⦁ Skuteczna komunikacja jako podstawa pozyskania i utrzymania klienta banku
2. Podstawowe standardy obsługi dysponencko-kasowej klienta Banku Spółdzielczego
⦁ Powitanie klienta w placówce
⦁ Zarządzanie kolejką
⦁ Model przyjmowania dyspozycji klienta
⦁ Działania prosprzedażowe
⦁ Pożegnanie klienta
3. Inicjatywa prosprzedażowa na stanowisku dysponencko-kasjerskim
⦁ Jak zagaić rozmowę prosprzedażową z klientem przy kasie?
⦁ Jak efektywnie identyfikować potrzeby klienta podczas obsługi kasowej?
- Ekspert/trener
- Anna Szczepanek
- Kategoria
- Sprzedaż
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO DAL FIRM I URZĘDÓW
ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA
JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ I JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
JAK PROWADZIĆ REJESTR CZYNNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH?
STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ