INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest dla osób pracujących w banku na stanowiskach dysponencko- kasjerskich.
CEL SZKOLENIA
⦁ poznanie i przećwiczenie metod związanych z wychodzeniem z inicjatywą pro-sprzedażową na stanowiskach dysponencko-kasjerskich
⦁ omówienie i przećwiczenie standardów obsługi klienta na stanowiskach dysponencko- kasjerskich
⦁ poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
⦁ omówienie zasad profesjonalnej postawy pracownika Banku Spółdzielczego
KORZYŚCI SZKOLENIA
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym potrafi skutecznie zainicjować sprzedaż
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym potrafi rozpoznać potrzeby klienta
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym zna standardy profesjonalnej obsługi klienta
⦁ pracownik na stanowisku dysponencko-kasowym potrafi efektywnie nawiązywać kontakt z nowym klientem oraz utrzymywać budującą relację z obecnym
PLAN SZKOLENIA
1. Profesjonalna postawa pracownika Banku Spółdzielczego
⦁ Bank „spółdzielczy”, czyli…?
⦁ Na co zwraca uwagę klient w kontakcie z pracownikiem Banku?
⦁ Skuteczna komunikacja jako podstawa pozyskania i utrzymania klienta banku
2. Podstawowe standardy obsługi dysponencko-kasowej klienta Banku Spółdzielczego
⦁ Powitanie klienta w placówce
⦁ Zarządzanie kolejką
⦁ Model przyjmowania dyspozycji klienta
⦁ Działania prosprzedażowe
⦁ Pożegnanie klienta
3. Inicjatywa prosprzedażowa na stanowisku dysponencko-kasjerskim
⦁ Jak zagaić rozmowę prosprzedażową z klientem przy kasie?
⦁ Jak efektywnie identyfikować potrzeby klienta podczas obsługi kasowej?
- Ekspert/trener
- Anna Szczepanek
- Kategoria
- Sprzedaż
WARSZTATY PRZEPROWADZENIA OCENY SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA) W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W FIRMIE I URZĘDZIE
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
JAK PROWADZIĆ REJESTR CZYNNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH?
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Z ELEMENTAMI CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
WDROŻENIE ZMIAN W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI ZGODNIE Z DORA
PODSTAWOWE ZASADY POSTEPOWANIA W CELU REDUKCJI ZAGROŻEŃ I ICH POTENCJALNYCH SKUTKÓW
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
ZALECENIA W ZAKRESIE TWORZENIA I AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI ICT W ASPEKCIE WYTYCZNYCH KNF, EBA i DORA