Szkolenia on-line
W trakcie szkoleń on-line zdobędziesz nowe umiejętności oraz poszerzysz dotychczasową wiedzę poznając tajniki praktycznej wiedzy eksperckiej zdobytej przez naszych trenerów w trakcie wieloletniej praktyki zawodowej, szkoleniowej oraz prowadzanych audytów. Czas trwania poszczególnych szkoleń uzależniony jest od omawianego materiału i podany przy danym szkoleniu. Do udziału w sesji potrzebne jest dowolne urządzenie: smartphone, tablet, laptop lub komputer stacjonarny z łączem internetowym, włączone słuchawki bądź głośniki oraz uruchomiona przeglądarka Google Chrome. Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem strony https://servuscomp.online.pl, gdzie należy dokonać rejestracji i potwierdzić zamówienie. Zgłoszenie można też przesłać drogą mailową na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl Po dokonaniu rejestracji uczestnik otrzymuje na podany adres e-mail zaproszenie do udziału w szkoleniu wraz z linkiem do strony szkolenia i hasłem dostępu. W dniu szkolenia należy zalogować się pod przesłanym linkiem o godzinie wskazanej w zaproszeniu, podać hasło dostępu i wziąć udział w szkoleniu. |
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI ICT: NOWA INSTRUKCJA I PROCEDURY ZGODNE Z DORA, WYTYCZNYMI EBA i RTS
PODSTAWOWE ZASADY POSTEPOWANIA W CELU REDUKCJI ZAGROŻEŃ I ICH POTENCJALNYCH SKUTKÓW
ROZSZERZENIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
ZALECENIA W ZAKRESIE TWORZENIA I AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI ICT W ASPEKCIE WYTYCZNYCH KNF, EBA i DORA
WDROŻENIE ZMIAN W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI ZGODNIE Z DORA
REALIZACJA ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW IOD-a W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WARSZTATY PRZEPROWADZENIA OCENY SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA) W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WARSZTATY Z ANALIZY WAGI INCYDENTÓW RODO W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. I
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I KOMPETENTNA REALIZACJA REKLAMACJI W PLACÓWKACH BANKOWYCH
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.