Filtry:

Ekspert/trener

więcej... mniej

Kategoria

więcej... mniej
Filter

Szkolenia on-line

Szkolenia on-line

W trakcie szkoleń on-line zdobędziesz nowe umiejętności oraz poszerzysz dotychczasową wiedzę poznając tajniki praktycznej wiedzy eksperckiej zdobytej przez naszych trenerów w trakcie wieloletniej praktyki zawodowej, szkoleniowej oraz prowadzanych audytów. Czas trwania poszczególnych szkoleń uzależniony jest od omawianego materiału i podany przy danym szkoleniu. Do udziału w sesji potrzebne jest dowolne urządzenie: smartphone, tablet, laptop lub komputer stacjonarny z łączem internetowym, włączone słuchawki bądź głośniki oraz uruchomiona przeglądarka Google Chrome.

Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem strony  https://servuscomp.online.pl, gdzie należy dokonać rejestracji  i potwierdzić zamówienie. Zgłoszenie można też przesłać drogą mailową na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl

Po dokonaniu rejestracji uczestnik otrzymuje na podany adres e-mail zaproszenie do udziału w szkoleniu wraz z linkiem do strony szkolenia i hasłem dostępu. W dniu szkolenia należy zalogować się pod przesłanym linkiem o godzinie wskazanej w zaproszeniu, podać hasło dostępu i wziąć udział w szkoleniu.

Widok
SCRUM - JAK ZWINNIE BUDOWAĆ...
Szybki podgląd

SCRUM - JAK ZWINNIE BUDOWAĆ WARTOŚĆ?

ADRESACI  Członkowie Zarządu w tym nadzorujący obszar IT w Banku Osoby, odpowiedzialne za budowę, wdrożenie rozwój produktów bankowych Właściciele procesów biznesowych Kadra menedżerska odpowiadająca za zarządzanie IT Audytorzy wewnętrzni Osoby...
Cena 280,00 zł
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE I...
Szybki podgląd

BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE I TECHNICZNE W BANKU SPÓŁDZIELCZYM

ADRESACI Szkolenie adresowane jest dla  Zarządów Banków, Administratorów Systemów Informatycznych, pracowników działu IT, Inspektorów Ochrony Danych Osobowych, stanowisk bezpieczeństwa informacji SBI / BI, audytorów wewnętrznych. CEL...
Cena 250,00 zł
SKUTECZNA SPRZEDAŻ...
Szybki podgląd

SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH

ADRESACI SZKOLENIA Szkolenie adresowane jest dla pracowników działu obsługi klienta, kasjerów, doradców klienta oraz kadry menadżerskiej działu sprzedaży i obsługi klienta.  CEL SZKOLENIA ⦁ Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z...
Cena 280,00 zł