JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. I
Szkolenia on-line

W trakcie szkoleń on-line zdobędziesz nowe umiejętności oraz poszerzysz dotychczasową wiedzę poznając tajniki praktycznej wiedzy eksperckiej zdobytej przez naszych trenerów w trakcie wieloletniej praktyki zawodowej, szkoleniowej oraz prowadzanych audytów. Czas trwania poszczególnych szkoleń uzależniony jest od omawianego materiału i podany przy danym szkoleniu. Do udziału w sesji potrzebne jest dowolne urządzenie: smartphone, tablet, laptop lub komputer stacjonarny z łączem internetowym, włączone słuchawki bądź głośniki oraz uruchomiona przeglądarka Google Chrome. Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem strony https://servuscomp.online.pl, gdzie należy dokonać rejestracji i potwierdzić zamówienie. Zgłoszenie można też przesłać drogą mailową na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl Po dokonaniu rejestracji uczestnik otrzymuje na podany adres e-mail zaproszenie do udziału w szkoleniu wraz z linkiem do strony szkolenia i hasłem dostępu. W dniu szkolenia należy zalogować się pod przesłanym linkiem o godzinie wskazanej w zaproszeniu, podać hasło dostępu i wziąć udział w szkoleniu. |
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
ANALIZA RYZYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Z ELEMENTAMI ANALIZY W CHMURZE
KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH
ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIAGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU
Piątek: 09:00
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH DZIĘKI NARZĘDZIU FACEBOOK ADS
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
WARSZTATY PRZEPROWADZENIA OCENY SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA) W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
SCRUM - JAK ZWINNIE BUDOWAĆ WARTOŚĆ?
ZALECENIA W ZAKRESIE TWORZENIA I AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI ŚRODOWISKA TELEINFORMATYCZNEGO W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE I TECHNICZNE W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
BEZPIECZEŃSTWO BIZNESOWE W BANKU W CZASACH PANDEMII - JAK PRZETRWAĆ I ZACHOWAĆ CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA
AKTYWNE MONITOROWANIE I ROZWÓJ INFRASTRUKTURY W BANKU STOSOWNIE DO WYTYCZNYCH REGULATORA
ROZSZERZENIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
REALIZACJA ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW IOD-a W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WARSZTATY Z ANALIZY WAGI INCYDENTÓW RODO W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
BEZPIECZEŃSTWO NARZĘDZI INTERNETOWYCH BANKU, BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ W ODNIESIENIU DO ZALECEŃ UKNF
INICJATYWA PROSPRZEDAŻOWA NA STANOWISKU DYSPONENCKO-KASJERSKIM W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA KYC I CUSTOMER DUE DILIGENCE - WYMOGI USTAWY AML/CFT I DYREKTYWY UE
PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU. CZĘŚĆ I
- Nowy
PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU. CZĘŚĆ II
- Nowy