MARKETING SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE CZ. I
Szkolenia on-line

W trakcie szkoleń on-line zdobędziesz nowe umiejętności oraz poszerzysz dotychczasową wiedzę poznając tajniki praktycznej wiedzy eksperckiej zdobytej przez naszych trenerów w trakcie wieloletniej praktyki zawodowej, szkoleniowej oraz prowadzanych audytów. Czas trwania poszczególnych szkoleń uzależniony jest od omawianego materiału i podany przy danym szkoleniu. Do udziału w sesji potrzebne jest dowolne urządzenie: smartphone, tablet, laptop lub komputer stacjonarny z łączem internetowym, włączone słuchawki bądź głośniki oraz uruchomiona przeglądarka Google Chrome. Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem strony https://servuscomp.online.pl, gdzie należy dokonać rejestracji i potwierdzić zamówienie. Zgłoszenie można też przesłać drogą mailową na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl Po dokonaniu rejestracji uczestnik otrzymuje na podany adres e-mail zaproszenie do udziału w szkoleniu wraz z linkiem do strony szkolenia i hasłem dostępu. W dniu szkolenia należy zalogować się pod przesłanym linkiem o godzinie wskazanej w zaproszeniu, podać hasło dostępu i wziąć udział w szkoleniu. |
MARKETING SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE CZ. II
OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ BANKU - JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
CHMURA CENTRUM PRZETWARZANIA DANYCH W BANKU WYTYCZNE KNF
ZASADY PRZESTRZEGANIA CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
REJESTR CZYNNOŚCI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W BANKU SPÓŁDZIELCZYM – okiem audytora
ANALIZA RYZYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Z ELEMENTAMI ANALIZY W CHMURZE
KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH
ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIAGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU
Piątek: 09:00
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH DZIĘKI NARZĘDZIU FACEBOOK ADS
RÓŻNORODNOŚĆ JAKO SIŁA NAPĘDOWA DZIAŁU SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
ANALIZA RYZYKA I OCENA SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA)
SCRUM - JAK ZWINNIE BUDOWAĆ WARTOŚĆ?
OBOWIĄZEK PROWADZENIA DOKUMENTACJI IT W BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Bezpieczeństwo fizyczne i techniczne w Banku Społdzielczym
ZAGROŻENIA W ZAKRESIE RODO W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Bezpieczeństwo biznesowe w Banku w czasach pandemii - jak przetrwać i zachować ciągłość działania?
MONITOROWANIE ZASOBÓW IT W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
OBOWIĄZEK STOSOWANIA NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ROLA I OBOWIĄZKI IOD-a w BANKU SPÓŁDZIELCZYM
Analiza incydentów RODO w Banku Spółdzielczym
- Nowy
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
- Nowy