OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
Wybrane
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
MARKETING INTERNETOWY W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W BANKU
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI W BANKU
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH RODO
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
MARKETING SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE CZ. I
MARKETING SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE CZ. II
OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ BANKU - JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
CHMURA CENTRUM PRZETWARZANIA DANYCH W BANKU WYTYCZNE KNF
ZASADY PRZESTRZEGANIA CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
TESTY PODATNOŚCI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ FIRM I URZĘDÓW Servus Comp
REKOMENDACJA D - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM ŚRODOWISKA IT W BANKU
REJESTR CZYNNOŚCI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W BANKU SPÓŁDZIELCZYM – okiem audytora
ANALIZA RYZYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Z ELEMENTAMI ANALIZY W CHMURZE
KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH
ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIAGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU
Piątek: 09:00
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH DZIĘKI NARZĘDZIU FACEBOOK ADS
RÓŻNORODNOŚĆ JAKO SIŁA NAPĘDOWA DZIAŁU SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
ANALIZA RYZYKA I OCENA SKUTKÓW DLA OCHRONY DANYCH (DPIA)
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Z ELEMENTAMI CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ZAGROŻENIA W ZAKRESIE RODO W KADRACH BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Bezpieczeństwo fizyczne i techniczne w Banku Społdzielczym