JAK PROWADZIĆ REJESTR CZYNNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH?
Analiza incydentów RODO w Banku Spółdzielczym
ADRESACI
Inspektorzy Ochrony Danych w Banku oraz kandydaci na stanowisko IOD-a.
CEL SZKOLENIA
⦁ Omówienie zasad reagowania na naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych
⦁ Przedstawienie zasad przeprowadzenia oceny wagi incydentu naruszenia bezpieczeństwa danych
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia każdy IOD zdobędzie praktyczną wiedzę z zakresu:
⦁ procesu zarządzania incydentami bezpieczeństwa danych osobowych
⦁ klasyfikacji zdarzeń jako incydentów jako naruszeń ochrony danych osobowych
⦁ reagowania na naruszenia ochrony danych
⦁ oceny związanego z tym ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych
METODYKA
Webinar on-line – 1,5 godz. bez przerwy
PLAN SZKOLENIA
1. Przygotowanie do zarządzania incydentami
2. Identyfikacja incydentu
3. Ocena wagi incydentu
4. Komunikacja z UODO i podmiotami danych
5. Działania po wystąpieniu naruszenia
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Anna Stręk
- Kategoria
- Ochrona danych osobowych