JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane dla Zarządu Banku, Administratorów Systemów Informatycznych, Inspektorów Ochrony Danych, kadry zarządzającej i pracowników działu IT
CEL SZKOLENIA
Przekazanie uczestnikom podstawowych wskazówek, wiedzy i wymagań z zakresu zagadnień związanych z usługą przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej, w tym proponowanych elementów, innowacyjnych rozwiązań i korzyści, a także stosowania wymagań bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego na podstawie zaleceń Rekomendacji D i zgodności z RODO.
Uczestnicy przede wszystkim dowiedzą się, jak spełnić wymagania KNF w zakresie korzystania z chmury obliczeniowej.
KORZYŚCI SZKOLENIA
- Omówienie podstawowych pojęć związanych z chmurą obliczeniową i świadczeniem usług przetwarzania danych.
- Zapoznanie się ze statystykami wykorzystania usług chmurowych w sektorze bankowym oraz różnych rozwiązań chmurowych.
- Zdobycie podstawowej, praktycznej wiedzy i wymagań z zakresu outsourcingu świadczenia usług przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej w sektorze bankowym.
- Uzyskanie informacji o kluczowych elementach rozwiązania na jakie należy zwrócić uwagę, w razie korzystania z chmury obliczeniowej, na przykładzie Polskiej Chmury Krajowej.
- Pogłębienie wiedzy w zakresie wymagań Rekomendacji D i zaleceń wynikających z komunikatu UKNF odnośnie usług chmurowych z zewnętrznymi dostawcami.
- Wdrożenie zasad RODO w stosunku do usług przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej.
METODYKA
Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. z przerwą 15 min.
PLAN SZKOLENIA
- Podstawy prawne, zalecenia i opracowania
- Słownik pojęć
- Rozwiązania w oparciu o Polską Chmurę Obliczeniową
- Wymagania
- Rekomendacja D
- Komunikat UKNF - Wytyczne EBA, DORA
- RODO
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką na naszej stronie internetowej: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/bezpieczenstwo-uslugi-dla-bankow-servus-comp-krakow/
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Maciej Gromek
- Kategoria
- Bezpieczeństwo Informacji