CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA

CPD W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W OPARCIU O WYTYCZNE UKNF, EBA i DORA

Cena 280,00 zł Netto

Wkrótce nowy termin szkolenia

Dodatkową informację na temat szkolenia można uzyskać: 

    • pod nr tel.:  12 631 91 22, 608 407 668

    • pod adresem e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl

Wybierz  datę  szkolenia,  dodaj  zajęcia  do koszyka i  złóż  zamówienie.  Po  złożeniu zamówienia  oraz  potwierdzeniu realizacji  szkolenia  na  podany  adres  e-mail   otrzymasz  link  do udziału  w  zajęciach  online !  Nie  musisz  instalować  żadnego  oprogramowania. Wystarczy ekran i trochę miejsca :)

ADRESACI SZKOLENIA 

Szkolenie adresowane dla Zarządu Banku, Administratorów Systemów Informatycznych, Inspektorów Ochrony Danych, kadry zarządzającej i pracowników działu IT

CEL SZKOLENIA

Przekazanie uczestnikom podstawowych wskazówek, wiedzy i wymagań z zakresu zagadnień związanych z usługą przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej, w tym proponowanych elementów, innowacyjnych rozwiązań i korzyści, a także stosowania wymagań bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego na podstawie zaleceń Rekomendacji D i zgodności z RODO.

Uczestnicy przede wszystkim dowiedzą się, jak spełnić wymagania KNF w zakresie korzystania z chmury obliczeniowej. 

KORZYŚCI SZKOLENIA

  • Omówienie podstawowych pojęć związanych z chmurą obliczeniową i świadczeniem usług przetwarzania danych.
  • Zapoznanie się ze statystykami wykorzystania usług chmurowych w sektorze bankowym oraz różnych rozwiązań chmurowych.
  • Zdobycie podstawowej, praktycznej wiedzy i wymagań z zakresu outsourcingu świadczenia usług przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej w sektorze bankowym.
  • Uzyskanie informacji o kluczowych elementach rozwiązania na jakie należy zwrócić uwagę, w razie korzystania z chmury obliczeniowej, na przykładzie Polskiej Chmury Krajowej.
  • Pogłębienie wiedzy w zakresie wymagań Rekomendacji D i zaleceń wynikających z komunikatu UKNF odnośnie usług chmurowych z zewnętrznymi dostawcami.
  • Wdrożenie zasad RODO w stosunku do  usług przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej. 

METODYKA

Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. z przerwą 15 min. 

PLAN SZKOLENIA

  1. Podstawy prawne, zalecenia i opracowania
  2. Słownik pojęć
  3. Rozwiązania w oparciu o Polską Chmurę Obliczeniową
  4. Wymagania
    - Rekomendacja D
    - Komunikat UKNF
  5. Wytyczne EBA, DORA
  6. RODO

Zapraszamy do zapoznania się z tematyką na naszej stronie internetowej: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/bezpieczenstwo-uslugi-dla-bankow-servus-comp-krakow/

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE

1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na  komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.

2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com 

3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.

4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.

5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.

6. Słuchawki lub głośniki powinny  być podłączone do komputera.

7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) 

8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.

Zgłoszenie przyjmowane są:

⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/  

⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl  

Pobierz formularz tutaj

Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy  zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl  na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.


Informacje praktyczne
Ekspert/trener
Maciej Gromek
Kategoria
Bezpieczeństwo Informacji