STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
ADRESACI
Kadra Zarządzająca Banków Spółdzielczych
Dyrekcja i pracownicy działu marketingu i reklamy
Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej
CEL SZKOLENIA
Strona internetowa dla Banku to podstawowy komunikator do kontaktu z Klientem. Dobrze zaprojektowana i wykonana strona daje wiele korzyści zarówno Klientom, jak i Bankowi. Dzięki sprawnej stronie internetowej Bank może zaprezentować swoje produkty i usługi tak, aby zainteresować nimi potencjalnych Klientów. Strona powinna być przejrzysta, komunikatywna i zrozumiała, a jej treści konkretne i podane w formie poradnikowej. Strona internetowa ma być czytelna nie tylko dla Klientów Banku, ale i dla robotów, które klasyfikują ją w wyszukiwarkach, odpowiednio windując w rankingach do góry lub spychając na dalsze pozycje. W czasie szkolenia przedstawimy cechy nowoczesnej strony internetowej oraz wskażemy typowe błędy.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na poniższe tematy:
- projektowanie stron
- zasady bezpieczeństwa
- aspekty techniczne przygotowania stron internetowych
- optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych – SEO
- użyteczność, funkcjonalność, design - elementy skutecznej strony internetowej
- potencjał marketingowy strony internetowej Banku
- pozycjonowanie organiczne – jak przygotować stronę, aby się dobrze pozycjonowała
- analityka – co daje i jak ją wykorzystać w nadzorowaniu sprawności strony.
METODYKA
Webinar on-line - 1 sesja 1,5 godz.
PLAN SZKOLENIA
- Czy strona www jest potrzebna?
- Bezpieczeństwo – wpływ na wizerunek Banku.
- SSL – HTTPS
- Złośliwe oprogramowanie
- back door w kodzie strony internetowej - Hosting
- Cena – NIE / Wartość - TAK
- Jakie cechy powinien posiadać nowoczesny hosting?
- Kopie bezpieczeństwa – backup
- Obsługa PHP
- Jak wybrać optymalny hosting?
- Parametry serwera
- Pomoc techniczna - Jakie technologie powinny być użyte w tworzeniu stron Banku?
- Szablon
- Dedykowane oprogramowanie - UX
- Testy – „ciepłota” strony
- Redesign czy nowa strona internetowa?
- RWD
- SEO
- Znacznik tytułu
- Meta opis tag
- Tagi nagłówka
- Spójność słów kluczowych
- Ilość treści na stronie internetowej
- Atrybuty ALT obrazów
- Liczba linków zwrotnych
- URL – schemat budowy strony
- URL – czytelne dla Klientów i robotów
- Wydajność
- Odpowiedź serwera
- Czas wczytywania zawartości strony
- Skrypty stron
- Całkowity rozmiar strony
- Składowe rozmiaru strony
- Social Media na stronie Banku
- Video na stronie
- Analityka
- CMS
- Grafika
- Zdjęcia
- Call To Action
- Ile i jakich fontów należy użyć w tworzeniu strony?
- Teksty. Zasady tworzenia poprawnego kontentu
- Aktualizacje
- Przedstaw się robotom
- Zapomnij o POP-UP
- Kod 404, 301 - Co to takiego?
- Dane kontaktowe
- Minimalizm
- Czy blog ma sens?
- Jak tworzyć tytuły, aby zachęcić Klientów do czytania wpisów na blogu Banku?
- Formalności i prawo – RODO - COOKIES
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką marketingu na naszej stronie internetowej: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/marketing-dla-banku-servus-comp-krakow/
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Andrzej Popiołek
- Kategoria
- Marketing