OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ BANKU - JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?

OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ BANKU - JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?

Cena 120,00 zł Netto
Data szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia

Dodatkową informację na temat szkolenia można uzyskać:

    • pod nr tel.:  12 631 91 22, 608 407 668

    • pod adresem e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl

Wybierz interesującą Cię datę zajęć, dodaj zajęcia do koszyka i złóż zamówienie.
Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail otrzymasz link do uczestnictwa w zajęciach online! Nie musisz instalować żadnego oprogramowania. Wystarczy ekran i trochę miejsca :)

ADRESACI

Kadra Zarządzająca Banków Spółdzielczych

Dyrekcja i pracownicy działu marketingu i reklamy

Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej 

CEL SZKOLENIA

Strona internetowa dla Banku to podstawowy komunikator do kontaktu z Klientem. Dobrze zaprojektowana i wykonana strona daje wiele korzyści zarówno Klientom, jak i Bankowi. Dzięki sprawnej stronie internetowej Bank może zaprezentować swoje produkty i usługi tak, aby zainteresować nimi potencjalnych Klientów. Strona powinna być przejrzysta, komunikatywna i zrozumiała, a jej treści konkretne i podane w formie poradnikowej. Strona internetowa ma być czytelna nie tylko dla Klientów Banku, ale i dla robotów, które klasyfikują ją w wyszukiwarkach, odpowiednio windując w rankingach do góry lub spychając na dalsze pozycje. W czasie szkolenia przedstawimy cechy nowoczesnej strony internetowej oraz wskażemy typowe błędy.

KORZYŚCI SZKOLENIA

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na poniższe tematy:

  • projektowanie stron
  • zasady bezpieczeństwa
  • aspekty techniczne przygotowania stron internetowych
  • optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych – SEO
  • użyteczność, funkcjonalność, design - elementy skutecznej strony internetowej
  • potencjał marketingowy strony internetowej Banku
  • pozycjonowanie organiczne – jak przygotować stronę, aby się dobrze pozycjonowała
  • analityka – co daje i jak ją wykorzystać w nadzorowaniu sprawności strony.

METODYKA

Webinarium on-line - 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z przerwą 30 min. (9.00-12.30)

PLAN SZKOLENIA

  1. Czy strona www jest potrzebna?
  2. Bezpieczeństwo – wpływ na wizerunek Banku.
    - SSL – HTTPS
    - Złośliwe oprogramowanie
    - back door w kodzie strony internetowej
  3. Hosting
    - Cena – NIE / Wartość - TAK
    - Jakie cechy powinien posiadać nowoczesny hosting?
    - Kopie bezpieczeństwa – backup
    - Obsługa PHP
    - Jak wybrać optymalny hosting?
    - Parametry serwera
    - Pomoc techniczna
  4. Jakie technologie powinny być użyte w tworzeniu stron Banku?
    - Szablon
    - Dedykowane oprogramowanie
  5. UX
  6. Testy – „ciepłota” strony
  7. Redesign czy nowa strona internetowa?
  8. RWD
  9. SEO
  10. Znacznik tytułu
  11. Meta opis tag
  12. Tagi nagłówka
  13. Spójność słów kluczowych
  14. Ilość treści na stronie internetowej
  15. Atrybuty ALT obrazów
  16. Liczba linków zwrotnych
  17. URL – schemat budowy strony
  18. URL – czytelne dla Klientów i robotów
  19. Wydajność
  20. Odpowiedź serwera
  21. Czas wczytywania zawartości strony
  22. Skrypty stron
  23. Całkowity rozmiar strony
  24. Składowe rozmiaru strony
  25. Social Media na stronie Banku
  26. Video na stronie
  27. Analityka
  28. CMS
  29. Grafika
  30. Zdjęcia
  31. Call To Action
  32. Ile i jakich fontów należy użyć w tworzeniu strony?
  33. Teksty. Zasady tworzenia poprawnego kontentu
  34. Aktualizacje
  35. Przedstaw się robotom
  36. Zapomnij o POP-UP
  37. Kod 404, 301 - Co to takiego?
  38. Dane kontaktowe
  39. Minimalizm
  40. Czy blog ma sens?
  41. Jak tworzyć tytuły, aby zachęcić Klientów do czytania wpisów na blogu Banku?
  42. Formalności i prawo – RODO - COOKIES

Zapraszamy do zapoznania się z tematyką marketingu na naszej stronie internetowej: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/marketing-dla-banku-servus-comp-krakow/

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE

1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na  komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.

2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com 

3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.

4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.

5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.

6. Słuchawki lub głośniki powinny  być podłączone do komputera.

7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) 

8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.

Zgłoszenie przyjmowane są:

⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/  

⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl  

Pobierz formularz tutaj

Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy  zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl  na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.


Informacje praktyczne
Ekspert/trener
Andrzej Popiołek
Kategoria
Marketing