STRONA INTERNETOWA BANKU - JEJ CELE, WIZERUNEK I BEZPIECZEŃSTWO
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
ADRESACI SZKOLENIA
Kasjerzy, doradcy (ubezpieczenia, kredyty, hipoteka, inwestycje, sprawy leasingowe), pracownicy oraz kierownicy działu obsługi klienta indywidualnego, VIP-klienta, firm, instytucji sektora państwowego i biznesowego.
CEL SZKOLENIA
⦁ Wyposażenie uczestników szkolenia w kompetencje niezbędne do efektywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi klienta.
⦁ Nabycie umiejętności budowania relacji z klientami oraz asertywnego wyrażania się w momentach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych.
⦁ Niwelowanie najczęstszych błędów podczas obsługi klientów
KORZYŚCI SZKOLENIA
⦁ Poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku minimalizującej występowanie trudnych sytuacji.
⦁ Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku.
⦁ Doskonalenie postawy asertywnej w kontakcie z tak zwanym trudnym klientem.
⦁ Poznanie i przećwiczenie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta.
⦁ Przećwiczenie sposobów radzenia sobie z różnymi stylami komunikowania się podczas obsługi, w tym wypracowywanie skutecznych i wartościowych sposób na zwiększenie jakości obsługi oraz poprawy sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami Banku
METODYKA
Szkolenie on-line – 2 sesje po 1,5 godz. z przerwą 15 min.
PLAN SZKOLENIA
1. Podstawowe standardy obsługi klienta banku minimalizujące występowanie trudnych sytuacji:
a. Powitanie klienta w placówce
b. Zarządzanie kolejką
c. Model przyjmowania dyspozycji klienta
d. Działania pro-sprzedażowe
e. Pożegnanie klienta
f. Model przyjmowania reklamacji
2. Skuteczna komunikacja jako podstawa zadowolenia klienta Banku:
a. Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej w oddziale Banku
b. Bariery komunikacyjne, czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem
c. Zwroty pożądane i niepożądane w procesie obsługi klientów Oddziału Banku
3. Sposoby radzenia sobie z tak zwanym trudnym klientem.
a. Trudny klient czy trudna sytuacja?
b. Postawa asertywna w komunikacji z klientem.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Anna Szczepanek
- Kategoria
- Sprzedaż