JAK PROWADZIĆ REJESTR CZYNNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH?
JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?
Cena
280,00 zł
Netto
CEL SZKOLENIA
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.
METODYKA
Webinar on-line - 1 sesja 1,5 godz.
PLAN SZKOLENIA - Część II:
- Rodzaje marketingu internetowego
- Marketing relacyjny
Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego bank. - Sponsoring lokalnych inicjatyw
- Influencer – Kim jest ?
- Social Media
Profil na Facebook-u
Facebook Ads
Google Ads
Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads? - Wartość dodana VAS (Value Added Services)
- Segmentacja klientów
Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań. - Zasada Pareto 20/80
Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności. - Zasada 4P-Jerome McCarthy
Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy, kiedy dwie różne zasady zostaną połączone. - Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado
solution produkt >> rozwiązanie
access miejsce >> dostęp
value cena >> wartość
education promocja >> edukacja - Cross marketing
- Cross selling
- Up selling
- Kreowanie nowoczesnego produktu i usługi
- Szkolenia sprzedażowe dla pracowników firm, urzędów po opracowaniu koncepcji sprzedaży i celów sprzedaży
- Outsourcing marketingu. Czy to się opłaca?
- Organizowanie spotkań grup przedsiębiorców. Firma w roli eksperta w rozwiązywaniu problemów swoich najlepszych klientów
Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z tematyką marketingu.
Informacje praktyczne
- Kategoria
- Marketing
Inne szkolenia
Zobacz inne usługi