JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?

JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?

Cena 120,00 zł Netto

Dodatkową informację na temat szkolenia można uzyskać:

    • pod nr tel.:  12 631 91 22, 608 407 668

    • pod adresem e-mail: biuro@servus-comp.pl


CEL SZKOLENIA

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.

METODYKA

Webinarium on-line - 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z przerwą 30 min.

PLAN SZKOLENIA - Część II:

  1. Rodzaje marketingu internetowego
  2. Marketing relacyjny
    Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego bank.
  3. Sponsoring lokalnych inicjatyw
  4. Influencer – Kim jest ?
  5. Social Media
    Profil na Facebook-u
    Facebook Ads
    Google Ads
    Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads?
  6. Wartość dodana VAS (Value Added Services) 
  7. Segmentacja klientów
    Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań.
  8. Zasada Pareto 20/80
    Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności.
  9. Zasada 4P-Jerome McCarthy
    Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy,  kiedy dwie różne zasady zostaną połączone.
  10. Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado
    solution         produkt  >>  rozwiązanie
    access            miejsce  >>  dostęp
    value              cena      >>  wartość
    education      promocja  >>  edukacja
  11. Cross marketing
  12. Cross selling
  13. Up selling
  14. Kreowanie nowoczesnego produktu i usługi
  15. Szkolenia sprzedażowe dla pracowników firm, urzędów po opracowaniu koncepcji sprzedaży i celów sprzedaży
  16. Outsourcing marketingu. Czy to się opłaca?
  17. Organizowanie spotkań grup przedsiębiorców. Firma w roli eksperta w rozwiązywaniu problemów swoich najlepszych klientów

Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z tematyką marketingu. 


Informacje praktyczne
Ekspert/trener
Servus Comp
Kategoria
Marketing