EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI ICT: NOWA INSTRUKCJA I PROCEDURY ZGODNE Z DORA, WYTYCZNYMI EBA i RTS
ODPORNOŚĆ OPERACYJNA I DOSTOSOWANIE BANKU SPÓŁDZIELCZEGO DO ROZPORZĄDZENIA DORA
ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI BEZPIECZEŃSTWA POD KĄTEM ZŁOŚLIWEGO OPROGRAMOWANIA
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH RODO
JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. II
AUDYT ZGODNOŚCI PROCEDURALNO INFORMATYCZNY ŚRODOWISKA PSD2 Servus Comp
TESTY PODATNOŚCI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ FIRM I URZĘDÓW Servus Comp
AUDYT ZGODNOŚCI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - RODO
PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
ODPORNOŚĆ OPERACYJNA I DOSTOSOWANIE BANKU SPÓŁDZIELCZEGO DO ROZPORZĄDZENIA DORA
ROZSZERZENIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NOWYCH WYTYCZNYCH EBA I REKOMENDACJI D W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH INFORMATYCZNYCH
WDROŻENIE ZMIAN W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI ZGODNIE Z DORA
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA.
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I KOMPETENTNA REALIZACJA REKLAMACJI W PLACÓWKACH BANKOWYCH