JAK NOWOCZEŚNIE PROMOWAĆ I SPRZEDAWAĆ PRODUKTY BANKOWE W INTERNECIE? CZ. I
ADRESACI
Kadra Zarządzająca Banków Spółdzielczych
Dyrekcja i pracownicy działu marketingu, reklamy i sprzedaży
Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej
CEL SZKOLENIA
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.
METODYKA
Webinar on-line - 1 sesja 1,5 godz.
PLAN SZKOLENIA - CZĘŚĆ I
1. Charakterystyka generacji Z / Y / X / Baby Boomer
· Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.
2. Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie
· Marketing tradycyjny
· Marketing internetowy
3. Strona WWW jako nowoczesne narzędzie komunikacji z klientem
Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny Banku.
· Główne elementy strony internetowej
· Optymalizacja – Tagi nagłówka – Inne
· „Długi ogon” – Long tail
· Co to jest SEO?
· Optymalizacja SEO.
· Co to jest SEM?
· Pozycjonowanie organiczne
Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.
· Cyberbezpieczeństwo www
Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną?
· Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej
Na co zwrócić uwagę oceniając, czy moduły bankowości internetowej są bezpieczne dla Klientów i dla infrastruktury informatycznej Banku
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką marketingu na naszej stronie internetowej: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/marketing-dla-banku-servus-comp-krakow/
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Andrzej Popiołek
- Kategoria
- Marketing