JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ PRODUKTY I USŁUGI W INTERNECIE CZ II ?
Bezpieczeństwo biznesowe w Banku w czasach pandemii - jak przetrwać i zachować ciągłość działania?
ADRESACI
Członkowie Zarządu nadzorujący obszar zarządzania ciągłością działania w Banku
Członkowie Zarządu nadzorujący obszar IT w Banku
Osoby, odpowiedzialne za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania ciągłością działania w Banku
Właściciele procesów biznesowych
Kadra menedżerska odpowiadająca za zarządzanie IT
Audytorzy wewnętrzni
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem operacyjnym
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy dotyczącej budowania odporności własnej organizacji w odpowiedzi na utrzymujący się stan epidemiologiczny.
W trakcie szkolenie zaprezentowane zostaną wypracowane przez banki różne strategie ochrony przed negatywnymi skutkami pandemii.
Dodatkowo przedstawiony zostanie konkretny schemat działań umożliwiający dostosowanie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w taki sposób, aby być przygotowanym na kolejne obostrzenia sanitarne bądź lockdown.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:
będą znali obszary działalności bankowej, które są najbardziej narażone na negatywny wpływ pandemii;
spośród różnych schematów postępowania na drodze do budowania odporności organizacji będą potrafili podjąć decyzję o wyborze najlepszego rozwiązań, dostosowanego do ich Banku;
świadomie podejmą decyzję, czy i w jakim zakresie modyfikować swój System Zarządzania Ciągłością Działania;
zdobędą praktyczną wiedzę, jak dokonać zmian w Planach Ciągłości Działania, aby móc w przyszłości jeszcze efektywniej przeciwdziałać negatywnym wpływom pandemii;
dowiedzą się, jak postępować z kluczową wartością dla organizacji, którą jest człowiek, aby bank był naprawdę odporny na negatywny wpływy otoczenia.
METODYKA
Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z 20-30 min. przerwą
PLAN SZKOLENIA
1. Obszary w działalności bankowej, które najbardziej ucierpiały
Organizacja pracy
czyli jak starano się zapanować nad chaosem
Finanse
czyli jak spadały wskaźniki
Technologia
czyli jak zrobić dobry audyt w IT za darmo
Pracownicy
czyli jak skutecznie demotywować
2. Strategie funkcjonowania w czasie pandemii
Organizacja pracy
czyli jak w bankach zarządzano
Finanse
czyli jak cięto koszty
Technologia
czyli jak implementowano
Pracownik
czyli jak zarządzano zasobami
3. Ciągłość Działania na nowo
Działający system to panaceum na pandemię?
czyli kiedy pandemia staję się kryzysem
Jak dostosować system na kolejny lockdown?
czyli gdy biznes to coś więcej niż procesy krytyczne
4. Klucz do przetrwania
Bank od środka
czyli jak się pracuje po blisko dwóch latach od ogłaszanej w mediach pandemii
Co z tymi chęciami?
czyli na ile nam się chce
Zaangażowanie
czyli jak mieć więcej za mniej
Docenianie
czyli dajcie a będzie Wam dane
Rola lidera
czyli jak mieć naśladowców
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Paweł Wąsik
- Kategoria
- Zarządzanie Ciągłością Działania