ZASADY PRZESTRZEGANIA CYBERBEZPIECZEŃSTWA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
ADRESACI
Szkolenie adresowane jest dla kadry zarządzającej Banków Spółdzielczych, dyrekcji oraz pracowników działu marketingu i reklamy, osób zainteresowanych możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej.
CEL SZKOLENIA
System reklamowy Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w Banku. Dotyczy to każdego Banku, dla którego Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy z zakresu prowadzenia kampanii reklamowej Google Ads. Podczas szkolenia uczestnicy poznają ogóle trendy w tym systemie oraz inspiracje, które będą mogli zastosować w swoim biznesie.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:
⦁ zrozumienia działania cyfrowego marketingu,
⦁ tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
⦁ dotarcia przez wyszukiwarkę i siec reklamową do osób zainteresowanych usługami i produktami bankowymi,
⦁ efektywnego wykorzystania Google Ads do rozwoju i promocji działalności Banku
⦁ tworzenia kampanii reklamowej w Google Ads
⦁ unikania typowych błędów, straty pieniędzy i marnowania czasu
METODYKA
Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z przerwą
PLAN SZKOLENIA
1. WSTĘP:
⦁ Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu
⦁ Reklama narzędziem promocji
⦁ Internet jako środek masowego przekazu
⦁ Spójność przekazu - jednolity wizerunek
2. Reklama internetowa - Google ADS:
⦁ GOOGLE jako firma reklamowa
⦁ Daj się znaleźć! Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama płatna w Google ADS
⦁ Spójność przekazu - jednolity wizerunek
⦁ Skuteczna reklama produktów bankowych w Google
⦁ Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)
⦁ Ustalenie celu / efektywność / ROI
⦁ Planowanie i dobór słów kluczowych
⦁ Planner słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji
⦁ Struktura skutecznej kampanii Google ADS
⦁ Google ADS Manager
⦁ Remarketing
⦁ Analiza wyników kampanii
⦁ Koszty związane z reklamą w Google ADS
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Marcin Juszczak
- Kategoria
- Marketing