JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ I JAK WYELIMINOWAĆ BŁĘDY?
WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
ADRESACI
Szkolenie adresowane jest dla kadry zarządzającej Banków Spółdzielczych, dyrekcji oraz pracowników działu marketingu i reklamy, osób zainteresowanych możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej.
CEL SZKOLENIA
System reklamowy Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w Banku. Dotyczy to każdego Banku, dla którego Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy z zakresu prowadzenia kampanii reklamowej Google Ads. Podczas szkolenia uczestnicy poznają ogóle trendy w tym systemie oraz inspiracje, które będą mogli zastosować w swoim biznesie.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:
⦁ zrozumienia działania cyfrowego marketingu,
⦁ tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
⦁ dotarcia przez wyszukiwarkę i siec reklamową do osób zainteresowanych usługami i produktami bankowymi,
⦁ efektywnego wykorzystania Google Ads do rozwoju i promocji działalności Banku
⦁ tworzenia kampanii reklamowej w Google Ads
⦁ unikania typowych błędów, straty pieniędzy i marnowania czasu
METODYKA
Szkolenie on-line – 2 sesje po 1,5 godz. z przerwą 15 min.
PLAN SZKOLENIA
WSTĘP:
1. Produkty bankowe w modelach marketingowych
2. Reklama narzędziem promocji
3. Internet jako mass media
4. Cel działań marketingowych / reklamowych
5. Profil potencjalnego klienta
Reklama internetowa - Google ADS:
1. GOOGLE jako firma reklamowa
2. Daj się znaleźć!
Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama w Google ADS
3. Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)
4. Skuteczna reklama banków i produktów bankowych w Google
5. Ustalenie celu / efektywność / ROI
6. Struktura skutecznej kampanii Google ADS
7. Planowanie i dobór słów kluczowych
planer słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji
8. Google ADS Manager
9. Remarketing
10. Analiza wyników kampanii
11. Ile kosztuje reklama w Google ADS
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Marcin Juszczak
- Kategoria
- Marketing