WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH

WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU GOOGLE ADS DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH

Cena 150,00 zł Netto
Data szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia

Dodatkową informację na temat szkolenia można uzyskać:

    • pod nr tel.:  12 631 91 22, 608 407 668

    • pod adresem e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl

Wybierz interesującą Cię datę zajęć, dodaj zajęcia do koszyka i złóż zamówienie.
Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail otrzymasz link do uczestnictwa w zajęciach online! Nie musisz instalować żadnego oprogramowania. Wystarczy ekran i trochę miejsca :)

ADRESACI

Szkolenie adresowane jest dla kadry zarządzającej Banków Spółdzielczych, dyrekcji oraz pracowników działu marketingu i reklamy, osób zainteresowanych możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej.

CEL SZKOLENIA

System reklamowy Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w Banku.  Dotyczy to każdego  Banku,  dla  którego  Internet  jest  lub  będzie  ważnym medium  w  pozyskiwaniu  nowych klientów.  Szkolenie  stanowi   idealne   wprowadzenie  do   podstaw   reklamy   w   wyszukiwarce  oraz niezbędną  bazę  do  poszerzania   wiedzy  z  zakresu  prowadzenia kampanii  reklamowej  Google  Ads. Podczas  szkolenia  uczestnicy  poznają   ogóle  trendy   w   tym systemie oraz inspiracje,  które  będą  mogli zastosować w swoim biznesie.

KORZYŚCI SZKOLENIA

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:

zrozumienia działania cyfrowego marketingu,

tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,

dotarcia przez wyszukiwarkę i siec reklamową do osób zainteresowanych usługami i produktami  bankowymi, 

efektywnego wykorzystania Google Ads do rozwoju  i promocji działalności Banku

tworzenia kampanii reklamowej w Google Ads

unikania typowych błędów, straty pieniędzy i marnowania czasu

METODYKA

Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z przerwą

PLAN SZKOLENIA

1. WSTĘP:

Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu

Reklama narzędziem promocji

Internet jako środek masowego przekazu

Spójność przekazu - jednolity wizerunek

2. Reklama internetowa - Google ADS:

GOOGLE jako firma reklamowa

Daj się znaleźć! Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama płatna w Google ADS

Spójność przekazu - jednolity wizerunek

Skuteczna reklama produktów bankowych w Google

Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)

Ustalenie celu / efektywność / ROI

Planowanie i dobór słów kluczowych

Planner słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji

Struktura skutecznej kampanii Google ADS

Google ADS Manager 

Remarketing

Analiza wyników kampanii

Koszty związane z reklamą w Google ADS

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE

1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na  komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.

2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com 

3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.

4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.

5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.

6. Słuchawki lub głośniki powinny  być podłączone do komputera.

7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) 

8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.

Zgłoszenie przyjmowane są:

na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/  

wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl  

Pobierz formularz tutaj

Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy  zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl  na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.


Informacje praktyczne
Ekspert/trener
Marcin Juszczak
Kategoria
Marketing