PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
RÓŻNORODNOŚĆ JAKO SIŁA NAPĘDOWA DZIAŁU SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest dla kadry zarządzającej oraz pracowników działu sprzedaży, marketingu i reklamy, osób zainteresowanych budowaniem nowoczesnego zespołu sprzedażowego w Banku.
CEL SZKOLENIA
Szkolenie skoncentrowane jest na przekazaniu oraz przećwiczeniu konkretnych narzędzi motywowania, podnoszenia efektywności pracy i rozwoju potencjału pracowników w zależności od podziału ról, które pełnią w zespole. Ukierunkowane na zbudowanie mocnego zespołu sprzedażowego, będącego motorem napędowym wzrostu zysku i pozyskania nowych klientów dla banku.
KORZYŚCI SZKOLENIA
⦁ Zdobycie wiedzy dotyczącej identyfikacji ról w zespole i przełożenie tej wiedzy na realia Banków Spółdzielczych
⦁ Rozwinięcie umiejętności komunikacji w zespole w oparciu o konkretne techniki.
⦁ Poznanie przyczyn spadku motywacji u pracowników oraz metod zapobiegania.
⦁ Rozwój pracowników poprzez odpowiednie delegowanie, wsparcie i zarządzanie
⦁ Zapoznanie się z dobrymi praktykami zarządzania różnorodnością zespołu pracowników (modele, narzędzia)
⦁ Autodiagnoza indywidualnych ról w zespole i rozwinięcie niezbędnych kompetencji do stworzenia skutecznego zespołu
⦁ Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności Banku.
METODYKA
Webinarium on-line – 2 sesje po 1 godz. w ciągu dnia z 30 min. przerwą
PLAN SZKOLENIA
1. Identyfikacja ról w zespole
2. Role w zespole a komunikacja i współpraca
3. Budowanie zespołu w oparciu o koncepcję ról.
4. Twoja rola w zespole - autodiagnoza.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Anna Szczepanek
- Kategoria
- Sprzedaż