PRACA ZDALNA A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH DZIĘKI NARZĘDZIU FACEBOOK ADS
ADRESACI
Szkolenie adresowane jest dla kadry zarządzającej Banków Spółdzielczych, dyrekcji oraz pracowników działu marketingu i reklamy, osób zainteresowanych możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej.
CEL SZKOLENIA
Marketingową potęgą Facebook’a nie jest jedynie ilość aktywnych użytkowników, ale przede wszystkim zbierane przez niego dane na ich temat, które można skutecznie wykorzystać w realizacji celów Banków Spółdzielczych. Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach targetowania oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, następnie analizować ich wyniki i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów.
KORZYŚCI SZKOLENIA
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie:
⦁ zrozumienia działania cyfrowego marketingu,
⦁ tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
⦁ wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych,
⦁ tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u
Omówimy odpowiedzi na istotne pytania w zakresie reklamy na portalach społecznościowych:
⦁ jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku?
⦁ jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?
⦁ realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?
⦁ co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które dają?
METODYKA
Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. w ciągu dnia z przerwą
PLAN SZKOLENIA
1. WSTĘP:
⦁ Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu
⦁ Reklama narzędziem promocji
⦁ Internet jako środek masowego przekazu
⦁ Spójność przekazu - jednolity wizerunek
2. Reklama internetowa - Facebook:
⦁ Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych
⦁ Facebook jako firma reklamowa
⦁ Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook
(strategia / cele / efektywność)
⦁ Profil użytkowników facebooka
⦁ Planowanie komunikacji FanPage
⦁ Business Manager / reklama płatna / targetowanie
⦁ Pixel Facebook, Audience, Lookalike, Remarketing
⦁ Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
⦁ Ile kosztuje prowadzenie skutecznego FanPage
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
1. Do aplikacji „ClikMeeting” można wejść z przesłanego linku na komputerze i laptopie lub z urządzenia mobilnego pobierając aplikację ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. W systemie pocztowym należy dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com
3. Z aplikacją „ClikMeeting” łączymy się za pośrednictwem przeglądarek Firefox, Google Chrome. Przeglądarka powinna być uaktualniona do najnowszej wersji.
4. Zalecana prędkość łącza internetowego 512 KB/sek dla dźwięku i 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
5. Przy użytkowaniu oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
6. Słuchawki lub głośniki powinny być podłączone do komputera.
7. Przed podłączeniem do szkolenia on-line należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.)
8. W trakcie trwania szkolenia nie należy pobierać żadnych plików i aktualizacji.
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Marcin Juszczak
- Kategoria
- Marketing