BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
ANALIZA RYZYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Z ELEMENTAMI ANALIZY W CHMURZE
ADRESACI
Członkowie Zarządu nadzorujący obszar zarządzania bezpieczeństwem informacji w Banku
Kadra menedżerska odpowiadająca za zarządzanie IT
Właściciele procesów biznesowych
Audytorzy wewnętrzni
Osoby, odpowiedzialne za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Banku
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem operacyjnym
CEL SZKOLENIA
Szkolenie służy przekazaniu uczestnikom praktycznej wiedzy i sprawdzonych metod oceny ryzyka w systemie bezpieczeństwa informacji, które ułatwiają zapewnienie bezpieczeństwa zgromadzonym i przetwarzanym informacjom oraz doskonalą system zarządzania bezpieczeństwa informacji zgodnie z wymaganiami Rekomendacji D KNF oraz dobrych praktyk wynikających z normy ISO 27001.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:
- będą w stanie samodzielnie wykonać klasyfikację oraz analizę ryzyka bezpieczeństwa informacji;
- zobaczą wartości jakie przynosi nie tylko wdrożenie w Banku systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ale również jego utrzymanie i rozwój;
- nauczą się, jak w prosty sposób można wypełnić wymagania, które stawia przed bankami nadzorca rynku w obszarze zarządzania bezpieczeństwem informacji;
- będą potrafili utrzymywać i rozwijać system zarządzania bezpieczeństwem informacji w taki sposób, aby przynosił dla banku wymierne korzyści;
- poznają najczęściej popełniane błędy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji i dowiedzą się jak ich unikać;
- zrozumieją istotę działania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji;
- wiedzę przekazuje praktyk.
METODYKA
Webinarium on-line – 2 sesje po 1,5 godz. z 15 min. przerwą
PLAN SZKOLENIA
1. Bezpieczeństwo informacji
Szanse, czy tylko obowiązki?
2. Wymagania
Klasyfikacja informacji
Analiza ryzyka bezpieczeństwa informacji
Jakość danych
Dlaczego to robimy? Jak to ma działać? Co z tego będziemy mieli? Komu i co raportować?
Korzyści z utrzymywania systemu
3. Praktyka
Od klasyfikacji informacji do analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji - zróbmy to sami
4. Przetwarzanie danych w chmurze (przetwarzanie danych zgodnie z Polish Cloud)
Jak zaplanować wdrożenie?
Jak wykonać analizę ryzyka?
Jak dostosować Bank do przetwarzania danych w chmurze?
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU ON-LINE
Zgłoszenie przyjmowane są:
⦁ na podstawie zapisu na szkolenie i dokonania rejestracji na portalu szkoleniowym: https://edu.servus-comp.pl/pl/
⦁ wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres: barbara.dyka@servus-comp.pl
Pobierz formularz tutaj
Szkolenia on-line potwierdzamy mailowo na adres e-mail podany przy rejestracji lub w formularzu zgłoszeniowym 1–2 dni przed terminem realizacji. Ilość uczestników w szkoleniu jest ograniczona do 25 osób. Po przekroczeniu ustalonego limitu kolejni zgłoszeni uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie realizacji niniejszego szkolenia.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia z powodu nie zgłoszenia się wymaganej ilości uczestników dla danego szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia informujemy zgłoszonych uczestników o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia przyjmowana jest wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail: barbara.dyka@servus-comp.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak otrzymania pisemnej rezygnacji uprawnia Servus Comp do wystawienia faktury VAT w pełnej wysokości należnej płatności za szkolenie.
- Ekspert/trener
- Paweł Wąsik
- Kategoria
- Bezpieczeństwo Informacji